miercuri, 16 februarie 2011

Real - incarcarea

Din nou vand pietre...din nou intamplari de ma lasa masca...

Acum 2 zile eram in Real Berceni si vindeam pietre semipretioase la un stand...vis a vis de farmacie...plictiseala mare, curent, frig, cumparatori de pietre pauza...n-aveam cui sa vorbesc, cui sa explic, cui sa vand...prin urmare mana pe telefon si vorbit 2 ore cu tata...habar nu am ce am putut vorbi atata timp cu taica-miu, dar principal e ca am ramas fara baterie...
din farmacia de vis a vis am tot remarcat un individ cu ochelari de statea dupa tejghea si se tot uita cu un zambet tamp...iau incarcatorul din geanta...ma ridic de pe scaun si ma indrept tinta spre farmacie...3 tipe si individul cu zambet tamp...ma uit fix la el...imi spun ca el e tinta mea, ca nu are cum sa refuze o femeie...
ajung la tejghea si incep sa ma balbai...toti 4 se uitau la mine, eu in continuare tint pe tipul cu ochelari cu privire tampa, si il descopar acum si uratel...nu conteaza asta, nu ma intereseaza personajul in sensul asta...las balbaiala la o parte...trag un zambet si intreb frumos:

-Nu va suparati, pot sa las si eu putin telefonul la incarcat la dumneavoastra?

liniste, in care tipul zambeste

-Vand aici vis-a-vis

in continuare liniste...tipul adopta o privire superioara, ridica capul usor si zambeste in continuare din ce in ce mai tare pana cand imi spune

-NU!

nu-mi venea sa cred...nu mai conta ca orgoliul de femeie a fost detronat...nu ma mai interesa ca un barbat a spus in halul asta "nu" unei femei...dar era outrageous...pe ntru ca nici o clipa nu m-am asteptat la un refuz...o rgaminte minora, care nu implica efort si nici macar bani...am facut stanga imprejur sa ies uluita din farmacie...din spatele meu vocea uneia dintre tipe imi spune, pe acelasi ton superior:

-Vezi ca e o priza in capatul holului

:|

Si cand crezi ca uluirea e la maxim, un boost de rautate vine si-i mai creste puterea...imi venea sa le spun multe...si nu cum va asteptati...imi venea sa le spun multe cuvinte frumoase...astfal incat ei sa se simta mici si urati si rai, asa cum sunt de fapt...dar pe gura mi-a iesit un:

-Haindeti sa fim seriosi, dati-o-n-colo de treaba!

le-am ras batjocoritor si am iesit...CU OAMENI CA VOI SE DUCE DRACULUI TARA...DIN CAUZA VOASTRA BUCURESTIUL E DE CACAT!!!

la magazinul de ochelari de langa farmacie m-au ajutat imediat...alta viata...aia vad mai clar...cum mama masii poti sa refuzi un om la asa o treaba? ce ai de pierdut? ce consumi? cu ce te incurca? nu e curentul tau, nu platesti tu din buzunarul tau factura de curent...nici macar firma pentruc are lucri nu plateste factura, e inclusa in chirie...oricum ai prize libere...oricum si tu iti incarci telefonul personal la munca, daca te lasa bateria...nu risti nimic...un strain isi lasa telefonul acolo, el are incredere in tine...asa ca unde e logica unui NU? oameni rai...oameni rai..

si ce ironic: niste oameni RAI vand SANATATE

stupid

Un comentariu:

  1. Saracutu...poate daca il invitai la o cafea era mult mai amabil...vai de exemplarele astea....

    RăspundețiȘtergere