marți, 2 februarie 2010

toate relele...

stim cu totii ca toate relele vin de-o data...mai mult, unii, ca mine, considera ca toate relele vin in grup de trei...adica daca ti s-a intamplat un rau...a.)ori e un caz izolat de ghinion, ca mno, nu poti sa le ai pe toate in viata si trebuie sa experimentezi si parti mai neplacute sau b.)urmeaza sa ti se intample un al doilea rau...eh, cand ti s-a intamplat intr-un interval scurt de timp(ore sau zile) un al doilea ghinion, inseamna ca e clar...it's not your day today...universul conspira impotriva ta si toate iti vor merge prost...ce extrem...ce fatalist...in fine...si cum raul numarul doi s-a intamplat, stai cuminte si pandesti dupa colt sa vezi cum si cand apare al treilea...e inevitabil sa nu vina...e ca un fel de replica la raul doi...sa fie curemurul complet si sa simti si tu de-a drptul ca ai o perioada proasta, in car mai bine nu iti faci nici un plan, pentru ca ai toate sansele sa esueze...
eh...acum 2 saptamani, intr-o furtuna de graba ma pregateam sa ies din casa...afara gerul de pe lume...prevestea cele -30 de grade de cateva zile mai apoi...pun un hanorac de polar peste bluza, ca masura extra de protectie, inchei bocancii, leg sireturile, incolatacesc rapid si haotic fularul dupa gat de zici ca era mai mult accesoriu decat obiect practic impotriva frigului la gat...si arunc geaca de iarna pe mine...eram asteptata in fata blocului si timpul insemna bani...graba era de-a dreptul haotica...si eu nu m-am adapat din punctul asta de vedere la Ardeal...trag fermoarul sa inchei geaca si...ce sa vezi...raman cu fermoarul in mana...de la singura mea geaca de iarna...ca mno, asta-i piesa...cum nu era timp pentru draci si laci si dumnezei si biserici si cruci si alte alea alea, arunc geaca in cuier, o iau pe cea de primavara si ies in fuga din casa...rumegand foarte putin treaba asta mi-am spus ca oricum eu am o problema cu fermoarele(in sensul in care mereu se rup sau se strica) si ca un an jumate de existenta a gecii in garderoba mea a fost un record in ale fermoarelor...apoi mi-am spus ca mai am o haina de iarna la ai mei acasa...si ca de ea atarna eticheta, asa ca nu e o tragedie...si am considerat ca ma incadrez in varianta a.) pana cand in aceeasi saptamana, duminica, raman in mana cu fermoarul de la pantalonii mei de ski preferati...cei mai caldurosi adica...si cei mai negrii...eh...atunci mi-am dat seama ca blestemul fermoarului ma urmareste si ca doua incidente din astea intr-o saptamana il vor atrage clar si pe al treilea...cel mai devastator...
si uite asa am stat eu doua saptamani, asteptant in subconstient, sa mi se intample al treilea ghinion si sa ies din perioada proasta...urmaoarea saptamana nu a adus nimic spectaculos, doar ca toate planurile pe care mi le faceam, mi le faceam degeaba, pentru ca nimic nu se lega...majoritatea oamenilor cu care interactionam nu ma intelegeau, ma interpretau gresit...cand eu eram calma si friendly ei ma percepeau irascibila si pusa pe cearta...si nimic nimic nu se lega...independent de toate astea, de doua saptamani incoace am avut un sentiment ca mi se va praji hard-ul...si ma tot gandeam la strategii de a combina informatiile pe dvd-uri si cd-uri sa nu cumva sa pierd ceva in caz ca cedeaza nervos calculatorul...dar, bineinteles ca nu am facut nimic in privinta asta, pentru ca ma gandeam ca o fi vreo rabufnire specifica de paranoia...
well...ultima zi de ianuarie 2010 mi-a demonstrat ca teoria mea cu cele 3 rele sta in continuare in picioare...si uite asa stau eu si scriu post-ul asta cu fereastra browser-ului inghesuita pe mai putin de jumatate de monitor de laptop...pentru ca cealalta jumatate si un pic a cedat nervos si fizic in urma impactului cu podeaua...

din ciclul...cum pot eu sa stric 3 laptopuri in 4 ani...sec :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu