duminică, 17 octombrie 2010

Viper sau Cum vrei sa pedepsesti o fata elegant

In seara asta am iesit in oras cu niste prieteni vechi din generala...ne stim de cand eram copii, deci nu mai suntem pe aceeasi lungime de unda decat in ceea ce priveste amintirile, valorile, poate moralitatea...in rest avem stiluri diferite de a ne imbraca, de a ne distra, de a dansa, de a vorbi, de a glumi, de a ne comunica...ascultam fiecare alta muzica...si ne invartim in cercuri diferite de oameni...ei sunt cam pe acelasi val...eu sunt pe altul...cu toate astea, inca tin la ei si ii consider prietenii mei...si cum vin in Iasi de cateva ori pe an, ma bucur sa ii intalnesc, indiferent de unde mergem sau la ce ora ne intalnim...in seara asta alegerea a fost Viper...
ultima oara fusesem la subsolul Iulius Mall acum 6 ani...prietena mea cea mai buna ma tara dupa ea prin tot felul de cluburi in care se asculta house si muzica de radio...mergeam cu ea, pentru ca era prietena mea cea mai buna...dar in seara asta numai de tuci-tuci nu aveam chef...m-am linistit cand am intrat in Viper, descoperind ca nu mai e o bomba plina de fum unde nu te vezi de fum si nu te auzi de muzica...chiar nice as putea spune...un fel de sports bar unde poti juca de la biard la ruleta si pacanele...lume destul de ok si muzica surprinzator de buna...cu Depeche Mode si George Michael...chill, mergea...totul s-a spulberat insa cand am fost nevoita sa merg la baie...cum am deschis usa m-a izbit un miros care mai degraba as putea sa il descriu in culori decat in cuvinte...in jur curat...modern sa zic asa, deci nu o buda sa-ti aminteasca de anii '80...curat de nu vedeai pe jos un fir de par...in schimb un miros de iti venea sa nu mai faci nimic...tma blestemam ca sunt om si ca am nevoi din astea in urma berii...nu stiam cum sa mai ies si cum sa fac sa nu ma mai intorc...
ma intorc in bar cu o fata scarbita si ma uit la oamenii din jur ce stateau linistiti la mesele lor...ma intrebam cum pitipoancele alea cu cracii pana la intrerupator si fustele pana sub buci se duc ele asa simandicoase la buda aia infecta...dar mai funny, ma intrebam cum ar fi daca baietii ar sti cat de oribil miroase la baia fetelor...daca ei stiu ce chinuri indura o fata cand se duce la baia aia...ca nu stii daca sa plangi, daca sa te intorci si sa pleci, daca sa injuri sau daca sa vomiti...pentru ca nu merge cu tinutul respiratiei...
si daca esti baiat si vrei sa te razbuni pe o pisi lovita sub nas si cu aere de vedeta...du-o in Viper si beti o bere...sau orice sa o faca sa se duca des la baie...ca paote asa o sa-i coboare nasul mai spre pamant...si nici nu esti invinuit ca ai fost nesimtit sau deplasat cu ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu