miercuri, 25 februarie 2009

White Horse...





White Horse...un loc drag de care mi-e dor mereu cand nu e vara...la White Horse merg atunci cand vreau sa plec in lumea mea...mi-e dor de vara...mi-e dor de o vara intreaga la Cal...mi-e dor de sentimentul unic care mi-l provoaca terasa asta...mi-e dor de anumite persoane de la White...of, cate trairi...cate nopti pierdute spre gasirea unor prieteni dragi in acompaniament muzical placut...cate persoane interesante am cunoscut...cate lichele...rad si acum cand imi amintesc cum ii dadeam suturi punkerului care cazuse lat de beat dupa boscheti...nu mi-a dat nici pana acum banii...si nici nu o sa mi-i dea...nici nu imi mai pasa...
sunt trista si deprimata si apatica...avea dreptate cine mi-a spus asta...si sunt asa de trista incat daca tot sunt trista, as vrea sa fiu macar la White...acolo pana si tristetea trece altfel...nu numai timpul...acolo daca esti trist, te ia unul altul la o vorba, la o caterinca si mai uiti...sau iti mai trece...
mai face nea Nicu o poanta...mai face Alien vreo boacana si radem pe infundate, pentru ca doar cunoscatorii stiu...e inside joke...povestiri despre calatorii si lucruri interesante cu Ionut...filosofii blonde cu Cristi(Cheloo) si chicoteli cu fratesu Andrei (Piciu)...surprind o privire cu giumbusluc de la Coco, care se uita "frumos" cu pleata in vant...il vad pe Gorzo cu gura pana la urechi dansand haotic prin multime...vine Catalin si ma ia in brate si imi spune ca sunt blonda naiva...imi spune o vorba de duh si imi da un sfat...il vad pe Dan linistit la o masa sau pe un scaun pe scena...sictirul inconfundabil al lui Ren care ma face mereu sa rad...sa suspin putin dupa Pletila cand ma mustruluieste cu sticla aia de vin de acum 2 ani...hi hi...mi-s dragi astia doi din urma...aerul de superioritate al lui Alex, care de fapt e un tip foarte fain daca te lasa sa te apropii putin de el...port o discutie despre arta si pierderea vremii cu Olteanu...ma cearta si ma zgaltaie Vlad ca sa revin cu picioarele pe pamant...mai rad putin cu Panaint si ne plangem unul altuia...iti mai tragi palme cand il vezi pe Robert in stilul lui caracteristic...
mai dai o tura de terasa...hop...si dai de Coasca care e obosit, dar tot zambeste...si scumpa de Ioana...o Rama mica tine mereu o bere in mana si imi spune ca ii sunt draga si ca ii plac ochii mei...Emo care nu e emo...mai rad cu M de haremul lui de gagici , povestindu-ne indragostelile...port o discutie inteligenta si interesanta cu Andrei la 4 dimineata...rad si plang cu Laurentiu in timp ce canta Cranberries, acolo in lumea lui si aici in lumea noastra...Milica imi dezvaluie latura lui artistica, chiar e un baiat fain...Iulica da iar din pleata frenetic pe Basu si cu toba mare...toata lumea buna se aduna in fata scenei pe Warriors of the world united...in umbra marelui urs...cantam cu totii si ne urcam pe mese...mai spargem un pahar si mai dam din pleata...e dezmat...si fetele vesele: Ioana, Carmen si Simina care sunt puse pe sotii si care nu se mai satura nici ele de White...cum sa nu razi cu ele? dimineata sa rasara soarele sa ma gaseasca pe terasa exterioara la un vin cu Basu...sa ma miorlai cu Cristiana si cu Ioana ca 3 pufisori cu botic care se topesc de cald...sa ma ia in brate George Roackereee si sa stao la povesti cu Horatiu care spune ca am ochii blanzi...sa stau la cioace cu toti oamenii astia...
mai tragem o poza...mai bem o bere la pahar...acum nu-mi vine sa beau nici un alcool...nu e deloc fun daca nu e la White...hac!
mi-e dor de White Horse...mi-e dor de voi...
popcorn! popcorn! bem bem!

4 comentarii:

  1. si mie mi-e dooor d white...pt simplu fapt k imi gasesc linistea acolo...si la mare in general...>:D< miss everything

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu inteleg doua chestiuni: de ce iti tragi palme din cauza li robert si de ce crezi ca eu si c. ne miorlaim..

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.palmele sunt la figurat...figure of speach
    2.noi 3 ne miorlaiam asta vara...ne alintam si stateam la povesti adica...ca niste pisoi pufosi...si draguti care se racoreau de caldura la un pahar de vorba...nu ma refeream la altceva decat la discutii intr-un context f calduros...it was in a nice kind of way spusa toata miorlaiala asta...pfai...mi-e dor de toate...

    RăspundețiȘtergere
  4. AMIN......IT"S THE WHITE HORSE.PACE...PACE NOUA ,CEI PENTRU CARE WHITE E UN FEL DE ACASA DEPARTE,PACE PENTRU TINE CARE SURPRINZI IN FOTOGRAFII SI SUFLETE.SI HAI HAI 1 MAI!!!!!

    RăspundețiȘtergere