joi, 20 august 2009

boem...

toamna trecuta imi doream o viata boema...mi-am luat bagajul in spate si m-am mutat in
Brasov...voiam sa cutreier orasul si muntii si sa traiesc fara griji, in acorduri de muzica buna si fum de tigara...imi doream o camera la mansarda si o narghilea...si multe carti...si pasi purtati pe drumuri cunoscute si necunoscute in cautarea unui mare nimic...de fapt o stare de liniste si de deconectare de la tot...bineinteles ca n-am avut parte de nimic boem...
in ultima vreme o ard aiurea boem...si nici macar nu m-am gandit sa mai traiesc boem...poate ca e punerea in fapte a vorbei alea...ca vine cand nici nu te astepti...in ultima vreme am trait cu adevarat boem...de pe o zi pe alta...cu banii in mana intrebandu-ma daca din ei sa imi iau un pachet de tigari si o bere sau ceva de mancare...am stat in pe jos pe Republicii sa vand cercei...am plecat de acasa cu 20ron in buzunar la festival al sighisoara...am facut autostopul la tg mures si n-am dat nici un ban...am venit la mare cu banii facuti la sighisoara sa imi caut job, mult prea tarziu pentru a gasi ceva bun...cu toate astea am gasit si am strans si banii de chirie pentru luna viitoare...dar ma boschetaresc in fiecare zi...ofer banii pe licori magice ce ma poarta in lumi mai vesele si mai fara de griji...si nu vreau sa ma trezesc inca la realitate...e inca vara...si am sa o ajut sa isi mai pastreze din caldura...e de azi pe maine si e bine...deocamdata...
stiu ca va veni din nou ziua in care ma voi trezi si voi da cu capul de pragul de sus al realitatii...dar deocamdata e vara...deocamdata e white horse...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu