sâmbătă, 19 septembrie 2009

it's a first...




saptamana asta a fost clar saptamana unor inceputuri...unor inceputuri chiar bune as putea spune...
noua pasiune este darts-ul...mereu am fost talamba cand vine vorba de aruncat cu ceva in altceva/altcineva...niciodata nu am stiut sa arunc la tinta, mai niciodata n-am nimerit tinta...doua picioare stangi in loc de maini, ce sa-i faci...mai nou m-am apucat sa joc darts pe Sitei, in Iordan...si e bine...saptamana asta am castigat primul si al doilea joc de 501...restul sper sa urmeze...deocamdata e bine si atat...oricum un mare pas inainte...
aseara m-am jucat pentru prima data cu poiuri cu foc...iar in seara asta voi avea primul show cu foc...let's hope it's gonna be ok...pentru ca mi-a placut prea mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu