duminică, 20 septembrie 2009

mi-e dor de tine...mine...

mi-e dor de tine in fiecare zi...in fiecare ora...mi-e dor de tine cu fiecare gura de aer pe care o respir...si cu cat ma gandesc mai mult la faptul ca mi-e dor de tine, realizez ca de fapt mi-e dor de mine...mi-e dor de starea pe care o aveam cand eram cu tine...mi-e dor de singura perioada din viata mea cand am fost cu adevarat fericita...mi-e dor de momentele in care simteam ca nu imi trebuie nimic altceva decat prezenta ta...mi-e dor de cum e uitai in ochii mei, de cum iti ajungea privirea fix in sufletul meu...mi-e dor de atingerea mainilor tale cand ma imbratisai...mi-e dor de cum dormeam impreuna...
din ce in ce mai mult realizez ca mi-e dor de mine...cum eram cand eram cu tine...de mine cum ma simteam alaturi de tine...de mine cum ma simteam cand credeam ca ma vezi asa cum sunt de fapt...mi-e dor de mine alintata de imbratisari cu drag...mi-e dor de mine linistita, relaxata, calma...mi-e dor de starea aia de "pace" pe care am trait-o doar in prezenta ta...
mi-e dor sa-mi fie bine...
mi-e dor de tine...

2 comentarii:

  1. Spune-i incetisor la ureche ca iti e dor de el iar el te va cuprinde in bratele lui si vei simti cum te vei imbata in parfumul si dragostea lui...

    RăspundețiȘtergere
  2. cam greu cand e la mii de kilometrii departare si nu vrea sa auda de tine...el stie oricum ca mi-e dor de el, nu trebuiesc cuvinte...

    RăspundețiȘtergere