vineri, 13 noiembrie 2009

Dramaturgie Contemporana




ieri seara a inceput Festivalul de Dramaturgie Contemporana la Teatrul Sica Alexandrescu din Brasov...si ne va delecta pana pe 20 noiembrie cu spectacole din toata tara...aaaa...ce veselie...biletele s-au vandut dinainte sa inceapa festivalul...pe mine m-a chemat iar Flo sa il ajut la standul de ceaiuri si cafea...o minunatie...cu toate ca am un mare deja-vue ce-mi aminteste de anul trecut...tot nu-mi vine sa cred cum a trecut un an...asa de repede? si eu ce am realizat? mai nimic...parca sunt tot acolo unde eram si anul trecut...am schimbat insa locuinta...si am fost terfelita putin de viata prin noroi...dar in rest?...un an in plus la viata si aceeasi mare confuzie in legatura cu rostul meu...patience, dear...

aseara m-am furisat si am vazut „Ioana şi focul” de Matei Vişniec, jucata de Teatrul de Comedie din Bucuresti...mi-a placut mult de fata care a jucat-o pe Ioana aka Janne D'Arc si de tipul care l-a interpretat pe povestitor...au fost deliciosi...de fapt ei au facut piesa de teatru ca sa fiu sincera, restul au fost mai mult de decor...m-au enervat insa cand s-au referit la o spada ca fiind o "sabie"...na, m-au racait pe medieval...si m-au amuzat ca au avut un moment de jonglerie cu foc...in care un tip s-a jucat 10-15 secunde cu niste poiuri cu foc...stangaci, dar de efect...e totusi un inceput bun...per total...cred ca nota 6 spre 7...nu m-au dat pe spate...cu toate ca povestitorul era nimeni altul decat fermecatorul Marius Manole...imi doream de mult sa il vad jucand...

in seara asta se joaca „Krum” de Teatrul Naţional Targu Mures...abia astept sa-l vad pe Luchi pe scena...iti tin pumnii, amice...e o surpriza mare, dar am incredere ca va fi totul bine...am putine emotii, recunosc...mai ales ca mi-ai spus aseara ca Krumm ori imi va placea ori nu-mi va placea deloc...si stii ce? ma bucur ca nu e cale de mijloc...

sa se ridice cortina....

sa ne jucam rolurile...

zahar? miere? lapte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu