joi, 4 noiembrie 2010

am colorat...

azi am colorat...m-am plimbat...am inotat...si am ascultat muzica faina...
ce mi-as putea dori mai mult? eh, as putea sa imi mai doresc eu multe...dar nu poti sa le ai pe toate...cel putin nu intr-o zi...

mi-era dor sa stau intinsa pe burta pe pat si sa colorez intr-o carte de colorat...in timp ce pe fond muzical imi canta Portishead, Lamb, Imogean Heap, Coldplay, Blue Foundation, Joanna Newsom, Stereophonics, Au Revoir Simone, Travis etc...e drept ca s-a uitat cam stramb vanzatoarea de la librarie cand i-am cerut doua carti de colorat...creioane aveam...le am de cand eram mica si tin la ele...asa ca azi am colorat Frumoasa si Bestia...printesele cu rochiile lor care ma fascineaza de cand ma stiu...

azi m-am plimbat pe sub Tampa...si am avut senzatia ca vine primavara...si ca frunzele galben-maronii de pe jos sunt doar o iluzie dintr-un trecut ce va sa vina..era cald si un hanorac ma facea sa simt ca e prea mult...soarele incalzea moale o dupa amiaza linistita...am pus pauza la tot...am dat ignore...si am respirat aerul din primavara ce nici nu a fost...

azi am inotat...imi era dor sa inot...iubesc sa fiu in apa...chiar daca nu stiu sa inot prea bine...intotdeauna inotul imi face bine...ma oboseste fizic, dar atat de mult ma linisteste spiritual...cand inot ma lupt cu mine...si parca imi indepartez toti demonii...cand inot ma lupt cu mine si cu lenea mea...se lupta vointa cu neputinta...visul cu obisnuinta...si e minunat cand imi depasesc limita...cand vad ca pot mai mult ca data trecuta...imi place la nebunie sa inot...sa simt apa in jurul meu...mi-era dor sa ma inind pe apa, sa imi scufund urechile, si sa ascult apa...apoi gandurile...apoi nimicul...pacat ca la bazin nu pot sa vad cerul...pacat ca apa miroase a clor si nu miroase a mare...pacat ca ies pe gresie si nu pe nisip...

azi am facut ce am vrut...azi am facut ce imi place...azi m-am regasit...azi m-am linistit...azi m-am bucurat...azi m-am simtit de cateva ori Eu...

azi am colorat...cu creioane colorate...cu frunze si pasi...cu vise in apa...
azi m-am colorat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu