vineri, 30 octombrie 2009

cat vs dog

la mai toti oamenii ne plac animalele...si mai toti ne dorim sau avem deja un animalut prin casa...fie el caine, pisica, papagal, broasca testoasa sau mai stiu eu ce natie de soarec...si apropo de asta...n-am sa inteleg niciodata oamenii care isi iau soareci in casa...porci de guinea, hamsteri, cobai si mai stiu eu ce neam de sobolan...oameni buni, intelegeti ca pana la urma sunt niste rozatoare urate...de care probabil v-ati scarbi daca nu ati sti ca sunt de la pet shop si le-ati vedea asa pur si simplu alergand prin casa...judecati-ma, aruncati cu rosii stricate in mine...whatever...mie nu or sa mi se para niciodata frumosi si dragalasi sobolaneii astia...si n-am sa inteleg niciodata pe oamenii care ii cumpara...cata ironie...unii se chinuie din rasputeri sa anihileze sobolanii si altii si-i cumpara din magazin si cheltuie o gramada de bani sa ii intretina...mai mult nu puteti? disgusting...mai degraba cresteti un gandac de colorado...

eu...I am definitely a dog person...si ironic, de curand am observat ca majoritatea prietenilor mei sunt posesori sau cel putin iubitori de pisici...sunt inconjurata de oameni ce cred in ideea: "cats rule the world"...eu am o problema cu pisicile...nu le urasc, dar nici nu le suport prea mult in preajma mea...dupa vreo 10 minute asa mi se pune un not in gat si simt ca mi s-a format un ghemotoc din blana tuturor pisicilor...nu accept ideea de a dormi in aceeasi camera cu o pisica...cu toate ca mi s-a intamplat de doua ori pana acum...nu vreau sa se repete experienta...mi-e frica...da, recunosc...mi-e frica sa nu inhalez un fir de par si sa mor...si da, sunt constienta ca multa lume doarme in acelasi pat cu pisica/pisicile si nu patesc nimic...dar la norocul meu, mi-e ca eu o sa fiu ala 0,(0)1 % care o sa pateasca ceva...paranoic me...
plus ca pisicile sunt altfel decat cainii...totul e cum vor ele...se alinta cand vor ele,te plac cand vor ele...si intotdeauna mi-au lasat impresia ca te parasesc daca gasesc ceva mai bun...sunt perverse...cainii sunt la polul opus... they'll always be there for you...nu stiu daca asta se transmite in/din caracterul proprietarului...ideea e ca, ciudat, dar majoritatea amicilor mei au pisisci...
pentru cine crede, se spune ca persoanele carora nu le plac pisicile au fost intr-o viata anterioara caine...carora nu le plac soarecii, pisici...si tot asa...

I'm definitely a do person...

3 comentarii: