miercuri, 14 octombrie 2009

prima zapada...




neasteptat de repede...in noaptea asta a nins pentru prima oara...vine iar iarna...mai devreme decat ma asteptam...si tot pentru prima oara, nu ma intristeaza ca vine iarna...eu sunt un grinch cand vine vorba de prima ninsoare...toata lumea e fericita, toata lumea vrea sa iasa afara si sa vada prima zapada si sa se bata cu bulgari...eu sunt personajul ala morocanos care cruceste si dumnezeieste ca a venit iarna cu frigul ei care parca nu se mai termina...cu toate astea, anul asta, pentru prima oara in viata, am simtit o amorteala de placere ca imi ingheata nasul si ca simt nevoia unei caciuli pe urechi...ceea ce e ciudat, pentru ca eu urasc frigul...eu sunt una dintre cele mai friguroase persoane...tocmai eu sa ma bucur ca vine iarna? tocmai mie sa imi tresalte inima la mirosul de iarna?

poate ca frigul imi aduce aminte de tine...poate ca de aia zambesc...poate ca de aia te-am visat aseara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu