marți, 6 octombrie 2009

duminica...

ieri a fost duminica...zi de leneveala si relaxare...sau de recuperare de dupa cheful de sambata seara ce s-a incheiat de fapt pe lumina zilei de fata...

duminica de obicei mi-e lene...
duminica as vrea sa fac multe si nu fac...
duminica am impresia ca nimeni nu face nimic...ca nu misca nimic nicaieri...

duminica am senzatia ca lumea si-a luat vacanta de la realitate si ca fiecare traieste in visul lui...pe alocuri visele se intrepatrund...si sunt visele lor...

duminica ai feelingul ala strange ca vine ziua de luni, cand dai cu capul de pragul de sus si te trezesti la ceea ce cunoastem sub numele de Viata...
duminica parca se aduna toata oboseala saptamanii...si nu faci mare lucru de teama sa nu se acumuleze si mai multa oboseala...deja ti-e sila ca trebuie sa te trezesti la prima ora a doua zi...

pentru mine duminica e ca oricare alta zi a saptamanii, avand in vedere ca nu lucrez...si cu toate astea, fiecare zi a saptamanii este pentru mine o duminica...pentru ca niciodata nu stiu ce ma asteapta, ce se va intampla, cine ma va angaja...

duminica asta am simtit nevoia de plimbare...nu am mai iesit de foarte multa vreme la o plimbare...am iesit pe la 4 dupa amiaza si am fost surprinsa...trafic! da, stiu ca duminica toti bucurestenii fug de la munte inapoi in furnicarul de beton...dar si mai ciudat era ca majoritatea masinilor erau sub semnul BV...unde se duc toti oamenii astia? oare toti au iesit ca mine in hipermarket dupa de-ale gurii? nu cred...unii din ei clar vin de la cumparaturi...chiar daca sunt in masini, se vede pe fetele lor de familisti...au fost impreuna sa cumpere de mancare pentru saptamana ce urmeaza sa inceapa...la cei de pe strada observi involuntar sacosele mari cu numele magazinului...
ma uit la oamenii de pe strada...ii vad si pe cei din masini, cand se opresc la semafor...unii dintre ei sigur merg in vizita, imi spun...zambesc...mi-e dor...mi-e dor sa merg in vizita la cineva...imi amintesc cum era cand eram mica si mergeam cu ai mei in vizita la prietenii lor...sau cum mergeam in vizita la rude...sau cand eram in liceu si mergeam in vizita pe la fel si fel de prieteni...e frumos sa mergi in vizita...nu mai am parte..."cand cresc mare vreau sa ma fac musafir"...

duminica e ziua de iesit in parc...o gramada de bunici isi plimba cealalta gramada de nepoti...le cumpara dulciuri si ii lasa sa se dea in leagan...

cand se face rosu masinile opresc la semafor...o tigancusa trece printre ele si cerseste un banut...de pe partea cealalta un puradel de maxim 9 ani sare de pe trotuar tinand in mana o sticla...vrea sa spele parbrizele...pacat, mai degraba le murdareste...

duminica e sfarsitul si inceputul...si ma intreb oare ce e mai nasol: duminica cand stii ca e ultima zi sau luni cand o iei iar de la capat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu