luni, 12 octombrie 2009

un an...Brasov, probably the best city in the world

anul trecut pe vremea asta ma mutam in Brasov...ieri de fapt s-a implinit un an de cand mi-am adus aici toate bgajele...am tot vrut sa scriu despre aniversarea asta, dar nu am stiut ce...incercand sa adorm aseara, mi-a venit ideea unei liste cu lucruri noi pe care le-am facut de cand m-am mutat in Brasov...asa ca, pentru prima oara am...stat in gazda...unde am stat intr-o camera cu 78 de icoane...am stat in chirie...am locuit singura in casa(garsoniera)...am jucat tenis...play poi...am tinut in mana o spada...am intrat intr-un ordin cavaleresc si am participat la festivaluri medievale ca si hangita/fotograf...mi-am facut primul abonament(la internet)...am sters geamuri...batut si frecat covoare singura...am ars bani...am batut o capsa...am schimbat o yala...am impodobit bradul de Craciun singura...am urcat iarna pe munte (Malaiesti - 1720m)...m-am indragostit de un om extraordinar, pe care inca il iubesc, chiar daca totul s-a terminat intre noi...am facut o ciorba de cartofi...am lipit purfix la geamuri...prima sedinta foto(Bucuresti)...am lucrat ca debarasator...am vandut cercei pe strada...am inceput sa joc darts...play poi cu foc...am dat cu var/vopsea lavabila...

timp de un an s-au intamplat multe lucruri...si frumoase si urate...si foarte grele si placute...ca la toata lumea...e greu de sintetizat...mi-am facut noi amici...nu se compara deloc cu prietenii din Bucuresti...dar sunt oameni ok...am schimbat 4 chirii in 3 cartiere...am ras, am plans, m-am enervat...a trecut...

acum un an ma mutam in Brasov pentru a ma regasi...pentru a lua o pauza si a descoperi cine e Raluca cu adevarat, nu ceea ce vrea ea sa fie...ma mutam aici pentru a imi gasi un rost in viata, pentru a gasi raspunsul la intrebarea "what happens next?"...dupa un an, tot nu stiu care e raspunsul...dar ma simt mai bine cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu