miercuri, 25 martie 2009

23...

am 23 de motive sa plang...dar de 23 de ori mai multe motive sa zambesc...
mai mult de 23 de amintiri frumoase...zeci de vise si putere nelimitata de a spera...o mana de prieteni, dar buni!

azi as vrea sa primesc in dar dedicatii muzicale...pentru ca in ultimii doi ani asa s-a intamplat...acum 2 ani Suzy mi-a dedicat INXS - Beautiful girl si anul trecut Anda mi-a dedicat Everybody is free to wear sunscreen...doua melodii care mi-au ramas lipite de suflet...si mereu ma gandesc la ele cand le ascult...asa ca daca cititi postul asta, dedicati-mi o melodie care va duce cu gandul la mine...

azi am primit flori...nu mai primisem flori de ziua mea de nu mai tin minte cand...poate niciodata...in fine, mama s-a rezumat la stereotipicii trandafiri rosii...dar m-am bucurat enorm...

3 comentarii:

  1. La multi ani, miss sunshine!!! You should know this by now: chiar daca soarele, mai razvratit uneori, se lasa asteptat, coplesit de puhoiul de nori:D, gaseste el cale sa razbeasca...Raluca, iti doresc sa te lasi in voia primaverii, mangaiata de razele soarelui, bucurandu-te de prospetimea celor 23 de ani >:D<
    Keep on...dreaming:D

    Morcheeba Just enjoy the ride
    http://www.youtube.com/watch?v=ymPoFU8nrDo

    Morcheeba the sea
    http://www.youtube.com/watch?v=uqOh7IbZVgY

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cat o sa-ti ramana in suflet melodiile pe care ti le dedic pentru ziua de ieri, dar la fel de cu drag le dedic :)
    Sa-ti raspunzi la intrebari si sa gasesti altele, sa ai tot timpul lucruri de facut si sa te gandesti la toate nimicurile... dar sa zambesti in tot timpul asta :)
    Pentru tine:

    Dog Days Are Over
    The Quiz

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup cu mare,mare drag si astept telefonul tau in care sa-mi spui...ne vedem in 30 de minute in inbox? hai ca se poate! La multi ani inca o data!!!

    RăspundețiȘtergere