sâmbătă, 21 martie 2009

despre genti...si ce avem in ele...

recunosc...imi plac gentile...
nu stiu voi, dar mie imi place sa port geanta pe partea dreapta...de fapt nici nu e intentionat, asa am purtat mereu geanta si asa m-am obisnuit...un prieten drag imi spunea ca majoritatea fetelor poarta geanta pe partea stanga...nu stiu daca e asa...inca nu am facut o cercetare de piata...dar pentru el, am incercat de cateva ori sa port geanta in partea stanga...si pot sa spun doar ca mi s-a parut ciudat...
imi plac gentile mari...in ultimii ani mi-am tot auzit intrebari ce voiau sa afle daca imi car tot dulapul dupa mine...ei nu, dar as putea daca as vrea!
nu suport gentile care au bareta scurta...nu-mi plac gentile care se poarte pe mana indoita fitzos, pe care se pare ca le adora toate pitzipoancele...nu-mi plac gentile alea asa micute de nu incape nici portofelul in ele...nu-mi plac gentile plic...nu-mi plac gentile aurii sau argintii, precum nici cele cu paiete...nu-mi plac gentile din musama sau din lac...
imi plac gentile din material textil care se pot purta lejer pe o parte...nu numai ca au aer varatic, dar sunt comode si practice...pentru ca daca ai mainile pline de sacose nu trebuie sa ai grija ca iti va aluneca geanta de pe umar...n-are cum...s-ar opri de gat :))
bine acum, cam cat de practica poate fi o geanta mare? poti sa o umpli cu o multime de lucruri...dar problema apare in momentul in care ai nevoie rapid de ceva din geanta...asta m-a enervat tot timpul...degeaba am geanta mare sa-mi incapa toate acareturile, caci mai niciodata nu gasesc ce caut din prima...si da-i la rascolit prin ditamai sacul pana la obiectul dorit...
majoritatea fetelor nu pleaca de acasa daca nu au in geanta pudra si mini-parfumelul...obiecte care lipsesc din geanta mea cu desavarsire...niciodata nu am inteles de ce as purta un parfum dupa mine...daca ai un parfum bun, rezista de dimineata pana noaptea tarziu...
la mine in geanta vor fi intotdeauna macar un pachet de batiste, servetele umede sau gel antibacterian, portofelul, cheile, o bricheta sau un pachet de chibrituri, un pix, ceva drajeuri mentolate, cateva pastile, o mica oglinda si un balsam de buze...da...un strugurel si nu un gloss sau un ruj colorat...iar cand nu e vara, mai mereu am in geanta o umbrela...rar am fost prinsa de ploaie fara sa am umbrela la mine...stiu ca as raci cumplit si ma pazesc...iar mai nou, in genata mea sunt aproape nelipsite poiurile cu care ma joc...in functie de unde merg, mai isi face loc si o carte...
nu ma indoriesc de utilitatea celor de mai sus...si acum ca le-am pus pe hartie mi se par multe...mereu am crezut ca eu car putine chestii dupa mine...
adevarul e ca fara geanta pe umar ma simt goala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu