miercuri, 18 martie 2009

inside out...sau invers...

de cateva zile s-a intors vremea cu fundu in sus aici in Iasi...nu stiu cum e in restul tarii...dar aici e de-a dreptul oribil...daca cumva nu ploua...cu toate variantele ei de ploaie normala, burnita, mocaneasca sau toarna-cu-galeata...mai mereu e ud asfaltul...mai tot timpul cerul e gri...ma debusoleaza...unde ma uit e gri...si copacii astia fara de frunze...si am auzit ca asa o sa o tot tina pana saptamana viitoare...am inteles cu treaba cu babele si cojoacele lor si cu schimbarea climei...dar totusi...e de-a dreptul enervant...nu poate sa vorbeasca nimeni cu aia de sus sa puna o vorba buna?
vremea asta bacoviana imi creeaza unele dintre cele mai naspa stari...in primul rand ma forteaza sa stau in casa...pentru ca pe ploaie si/sau frig cui ii vine sa iasa la plimbare? mie in nici un caz nu...si daca sunt constransa de imprejurarile meteorologice sa stau in casa...apar celelalte stari aiurea...de la o somnolenta nejustificata...la o lene acuta...si o mare lipsa de chef de a face orice...nu-mi mai vine sa citesc...n-am rabdare sa ma uit nici la filme...
si uite asa interivine o plictiseala combinata cu o lene si cu dorinta de a iesi undeva...dar de a nu pleca nicaieri...cea mai tampita chestie...sa vrei sa faci ceva, dar sa n-ai chef sa faci nimic...sa vrei sa iesi din casa, dar sa-ti fie aiurea sa faci orice...unde sa iesi pe asa o vreme? cum sa stai intre patru pereti fara sa nu o iei cu mintea pe aratura?
nici nu mai stiu daca eu sunt ca vremea sau vremea e ca mine...
ma plictisesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu