duminică, 8 martie 2009

flori...fete...si baieti...


Dragii mei baieti/barbati...sa va spun un secret: fetelor le plac florile...voua nu prea va plac...e si normal...doar sunteti barbati, nu? cum sa va placa gingasiile alea de plante colorate...noua insa ne aduc zambete pe buze si fluturasi in stomac...pe noi nu ne ametesc doar cromatic, ci ne cuceresc cu parfumul lor...noua ni se pare extraordinar ca atunci cand intram in camera sa simtim parfum de flori...asa cum voi sunteti ametiti cand ne simtiti subtil parfumul dupa ureche, prin par...asa suntem noi cu florile...
nu stiu cum de am bafta, dar am intalnit numai specimene de masculi care nu dau flori...care nu cumpara flori pentru fete din simplul motiv ca lor nu le plac florile...scumpilor, nu voi sunteti importanti in ecuatia asta...ci noi! noi, dstinatarele contam aici...pentru ca florile alea sunt pentru noi, nu pentru voi...florile alea le luati pentru a ne ferici pe noi, nu pentru a va ferici pe voi...pe voi va fericim noi apoi cu un sarut sau o imbratisare...dupa caz...virilitatea si masculinitatea voastra nu va este deloc afectata de faptul ca va afisati in fata noastra cu o floare sau un buchet de flori...nu deveniti brusc in ochii nostrii mai soft sau mai romantici...nu va metamorfozeaza deloc plantele din mainile voastre intinse catre noi...voi ramaneti la fel...doar ca noi vom percepe ca puteti sa va depasiti putin orgoliul de a va pune pe voi pe primul loc...si ca sunteti in stare de un gest dragut care ne are in prim plan pe noi...
trebuie sa stiti ca sunt momente in care o floare poate spune mai mult decat niste cuvinte...sau cand o floare va salveaza de niste cuvinte...
trebuie sa stiti ca daca nu cumparati voi florile alea, le va cumpara altcineva...sau vor ramane acolo la florarese...si pana la urma tot vor muri...daca mor la noi in vaza sau la ele in galeti ele tot mor...nu e ca si cum ati smulge voi floarea din pamant sa ii curmati voi si asa scurta existenta pe pamant...ele sunt deja culese si deja in drum spre ofilire...deci argumentul morbiditatii lor scade...
si daca tot am ajuns la morbiditate...dragii mei...va mai soptesc un alt secret...nu ne plac garoafele! eu cel putin nu am intalnit fete sau femei carora sa le placa garoafele...nu stiu cata lume stie ca garoafele sunt florile mortilor, prin simbolistica data de traditie...asa ca...orice dar nu garoafe...
of, si trandafirii...dragii de ei...sunt frumosi si parfumati, dar mie mi se par ca devin pe zi ce trece mai kitchosi...acum depinde si de trandafiri...ca sunt mai mici si mai sfrijiti...si sunt mai mari si mai aproape de ideea de Trandafir...
azi, cumparand flori pentru bunica mea, analizam oamenii ce roiau in jurul florareselor din Oancea...intr-o mare de femei care cumparau flori pentru alte femei (ironic!) sau care isi cumparau probabil singure flori (cum mai fac si eu cateodata)...zareai ici colo cate un barbat...si am fost dezamagita sa vad ca in mainile lor se alegeau niste garoafe vai de mama lor...cand in jur mustea de flori specifice primaverii...mirosul de frezii ma imbata...ei, in marea asta de oameni ce roiau acolo debusolati, m-a uimit un tanar care a exclamat ca il doare capul, ca el tre sa si aleaga ce flori sa cumpere? well...da, mai tre sa si alegeti...dar daca aveti putina inventivitate, nu e asa de greu...stiu ca voi nu prea aveti simtul asta estetic, nu toti cel putin...dar dintre toate natiile de flori de acolo, mi-e imposibil sa cred ca garoafele vi se par ca ne-ar placea noua cel mai mult...plus ca o tatonare in prealabil al terenului nu strica...luati frumos domnisoara/doamna la plimbare..."intamplator" pe langa o florarie...si invocati pretextul alegerii unei flori pentru mama dumneavoastra...cerandu-i parerea cu un simplu "tie care iti palc mai mult?" sau "tu ce i-ai lua?"...dar nu faceti asta cu o zi doua inainte, sa nu riscati sa va deconspirati...

si revenind la chestii mai serioase...
rezolvarea matematica a ecuatiei fericirii in raport cu florile:

({femei}+flori)+{barbati}={femei fericite}+{barbati}={femei fericite}+{barbati fericiti}={pupici, saruturi, imbratisari, alintari, zambete, parfum, culori, bine general}

din ciclul...florile mele preferate sunt freziile, lacramioarele si brandusele...

3 comentarii: