luni, 16 martie 2009

gandesc prea mult sau imi vine sa dau cu un ciocan intr-un zid

cand ti-e prea obosit psihicul...in afara de faptul ca simti ca o iei razna...simti nevoia sa-ti obosesti si fizicul...
eu n-am ocupatie...oficial sunt studenta la master...continui sa ma specializez in comunicare si Relatii publice...dar la ID...din noiembrie imi caut job...pana la jumatea lui ianuarie in Brasov...de doua luni si o zi imi caut ca o disperata job in Iasi...daca spre deosebire de Brasov, in Iasi sunt oferte cu locuri de munca la care sa aplici...cv-urile tot nu ti le vizualizeaza nici dracu...si daca cumva sunt vizualizate nu suna nimeni...noh, e criza! asta e reactia normala a tuturor cand spun de treaba asta...am tot negat eu criza asta, dar incet incet incep sa cred si eu ca e criza...cum spuneam...nu tu prezente la scoala, nu tu job...de aproape doua luni, m-am mutat acasa la ai mei...unde curge lapte si miere...in sensul in care sunt scutita de orice munca gospodareasca...asa ca momentan frec menta...
si tot frecand menta asa de vreo juma de an...va spun ca e cumplit...la inceput da, e minunat...ai timp sa faci de toate...si te plimbi, sa iesi mult in oras, sa te vezi cu toti prietenii la suc sau la plimbari, sa iesi la pozat, sa faci curat in calculator si prin dulapuri, sa te uiti la toate filmele care erau puse pe hold...sa pui mana pe care o carte interesanta...sa te ingrijesti de tine...sa te rasfeti cu dimineti in jurul pranzului...si cate si mai cate...
ei totul bine si frumos...dar cele de mai sus se intampla timp de o perioada relativ scurta...pentru ca apare inevitabil in peisaj Doamna Lene...si incet incet uiti ca ai tot timpul din lume si incepi sa lasi pe maine...si pe poimaine...si pe saptamana viitoare diverse chestii...si incepi sa te obisnuiesti sa ai numai timp liber...ceea ce sucks! pentru ca atunci cand ai numai timp liber nu mai il valorifici pentru ca nu il mai percepi ca fiind timp liber...ci il consideri ceva normal...si te-ai dus dracului...
ei cand ai tot timpul din lume...cand nu ai mai niciodata nimic de facut...cand stai inchis intre patru pereti pentru ca nu ai chef sa iesi in oras, nu ai bani sa iesi sau nu ai cu cine sa iesi...ei atunci, mii de cuvinte si ganduri incep sa se invarta haotic prin cap...se nasc fel si fel de sinapse intre ganduri si feelinguri mai vechi si mai noi...incepi sa interpretezi fiecare vorba, fiecare amintire din trecut...cateodata cazi...in rapa...te intristezi rau...alteori te entuziasmezi asa de tare din te miri ce nimic...mare descoperire a mintii tale bolnave de atatea ganduri...eu am ajuns la concluzia ca gandesc prea mult...cand nu ar trebui sa gandesc deloc si sa iau lucrurile ca atare...unii zic ca imi fac rau singura...dar nu pot sa nu gandesc...diverse chestii...incerc sa imi explic trecutul...incerc sa pun cap la cap de intamplari...cuvinte...priviri...reactii...si, bineinteles ca ajung la concluzii mai mult sau mai putin in conformitate cu realitatea...nu pot sa nu ma gandesc cat de cat la un viitor apropiat...nu pot sa nu ma gandesc la chestii esentiale si atat de importante pentru mine...si mi-as dori sa am o ocupatie zilnica care sa nu ma mai lase sa gandesc asa de mult...dar totusi sa ma lase...
in fine...azi am tot avut asa un tumult...simt cum imi bate inima de la atatea ganduri...am obosit psihic...iar fizic sunt mult prea odihnita de la atata stat degeaba...si simt nevoia sa dau cu un ciocan intr-un zid semi-indestructibil...simt nevoia sa o iau la fuga printre copaci...simt nevoia sa urc pante grele...sa car un rucsac greu in spate...sau sa rearanjez mobila...un efort de gen...care m-ar lasa fara suflare...simt nevoia de un asa efort fizic incat sa nu-mi mai simt tumultul asta interior...sa uit de el...
imi tot vine in minte cum radeam si alergam pe Marele Zid Chinezesc in visul de acum cateva seri...

8 comentarii:

  1. asta mi se inampla si mie cam din aceeasi perioada, doar ca eu dupa snspa nu am dat la master ci mi-am continuat cea de-a doua facultate. cred ca ai uitat sa zici de serile in care nu te ia somnu pentru ca si corpul tau simte ca nu are dupa ce... plus ca mai sunt diminetile letargice in care te-ai trezi, dar realizezi ca oricum nu ai nimik de facut asa ca pur si simplu alegi sa nu te ridici din pat... pana acum cateva luni ma simteam inteligenta, acum simt ca si creierul doarme adanc si nu poate fi deranjat.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu stiu ca in vis toti avem puteri paranormale :) dar....iti psun eu ca pe marele zid chinezesc nu pot sa alergi decat cu gandul..ca si pasind ai o limba de-un cot:) e al naibii de inclinat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @cream...exact de serile in care nu te ia somnul de la prea mult stat degeaba ma refeream...
    @ioana...pt mine a fost prima oara cand am visat o locatie gen oras/monument/constructie celebra...am sa te cred cu inclinarea...pe mine ma amuza doar ideea de a alerga pe imensitatea aia de zid...mi se tragea cred ca tot de la prea mult stat...

    RăspundețiȘtergere
  4. mda...e aiurea intr'adevar dar sa stii ca eu cu tot cu job si facultate ma plictisesc de ma ia dracu...sincer...am ajuns sa imi fie sila sa ma duc la serviciu(cu toate ca iubesc job'ul meu) pentru ca stiu ca urmeaza sa ma plictisesc....imi e sila sa ma duc acasa "rupt" dupa o tura de noapte pentru ca ma plictisesc...m'am saturat de filme, carti, reviste, iesit in baruri cu amicii, plimbat de nebun noaptea prin oras....bla bla bla...am ajuns sa imi caut un al-II-lea job...dar cine dracu te angajeaza...chiar mi s'a reprosat ca de ce nu ii las pe altii care nu au deloc de munca si ca eu sa ma multumesc cu ceea ce am......pfff...simt de multe ori ca ma ia dracu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Fantastic! Si eu sunt in aceeasi situatie din noiembrie. :) In timpul facultatii aveam un job nasol, m-am lasat in speranta ca o sa imi gasesc ceva mai bun, dar nimic... Acum sunt studenta la master ID, Comunicare si Relatii publice, si oscilez intre Bucuresti si provincie :(

    RăspundețiȘtergere
  6. am momente de plictiseala, asteptare in care imi zboara gandul in acelasi sens...ganduri , idei, planuri, zambete , tristete orice emotie o pot simti...imi place cum ai spus

    RăspundețiȘtergere
  7. offf nimik nu ati inteles

    RăspundețiȘtergere
  8. God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
    Courage to change the things I can,
    And wisdom to know the difference.

    RăspundețiȘtergere