joi, 12 martie 2009

vise...si alte lumi...

agasati de monotonie, refuzam sa ne mai ancoram in real si cautam alternative...astfel incat sa ne satisfacem nevoile...alternativele astea sunt visele...in care dam nastere, mai mult sau mai putin constient, unor noi lumi...unor lumi in care sa fim doar noi..."noi" si atat...in care problemele de munca sa fie lasate la usa...in care stresurile si frustrarile sa fie puse pe stand by...in care ce conteaza e doar "tu" si "eu"...o lume aparte ce doar se intersecteaza cu cea reala, dar care merge dincolo de toate limitele acesteia...eu am incercat sa creez lumi din astea...mi-a reusit? nu pentru mult timp...de obicei realitatea vine si te pocneste fara nici o jena peste fata...uneori iti da si un mare sut in fund...si te trezesti cu picioarele murdare de pamant si cu ochii in soare...dar cand ii inchizi, ramai cu visul...mereu...ala nu ti-l poate lua nimeni...

check out this video...mie mi s-a facut pielea gaina...e incredibil cum poate fi materializat un vis...si da, noi insine suntem incredibili, prin visele noastre...noi fetele tindem sa credem ca numai noi visam frumos...ca barbatii viseaza doar erotic in legatura cu noi...ei nu! e un mit idiot pe care vreau sa-l spulber!...sunt multi barbati care ar pune lumea la picioare celor la care tin....sau care sunt in stare sa creeze ale lumi, mai bune...fapt pentru care am si vrut sa promovez clipul asta ...pe care l-am descoperit multumita lui Vlad

enjoy...

morala: ma bucur ca existi!

4 comentarii:

  1. e bine ce zici tu. intr-adevar asta e una dintre moralele care se pot desprinde din clip. mai sunt vreo cateva. una ar fi ca oricat ne-am stradui nu suntem perfecti. daca avem noroc nu observati. dar daca observati speram sa intelegeti.

    RăspundețiȘtergere
  2. morala era din partea mea...eu multumeam pentru existenta...iar perfectiunea...cred ca ne-am dat seama de mult timp ca e doar o Idee...ca e doar un concept...sincer, ador defectele...daca ar fi ceva/cineva perfect, m-as plictisi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Il zarisem la Olteanu mai devreme. E plin de candoare filmuletul, dincolo de aparentele SF, si iti lasa un mic ceva in suflet

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e Basule, suntem cu totii placut surprinsi :P

    RăspundețiȘtergere