sâmbătă, 14 martie 2009

eu in 18...

am gasit un joculet interesant...pe post de leapsa..n-am primit-o, caci nu era data mai departe, dar mi-am asumat-o...ca exercitiu amuzant...

1. sunt…cu capul in nori si cu picioarele pe pamant...mereu la extreme...mult prea deep fata de majoritatea...
2. aş vrea…sa fac ceva nou in fiecare saptamana...sa fac un sport...sa urc in curand un munte...sa imi gasesc un job...sa calatoresc mult...si apoi sa ma linistesc undeva unde sa pot sa spun si sa simt ca e "acasa" al meu... am cam obosit cu bagajul mai mereu in spate...
3. păstrez…copilaria...mereu oamenii dragi in suflet, cand nu ma ajuta distanta fizica...multe amintiri cu detalii...parfumul noptilor de vara...marea in privire...din 2005 biletele de tren...si visele. Aseara am visat ca alergam pe Marele Zid Chinezesc :))
4. mi-aş dori…ca oamenii din jur sa nu uite sa viseze, sa aiba mai multa incredere si sa faca tot ce le face placere...sa fie cirese tot anul...iar pentru mine: cineva pe aceeasi lungime de unda...sa imi mai fac un tatuaj...iar acum, un masaj si sa aud "Ral, you're still beautiful"...
5. nu îmi place…minciuna/mincinosii...persoanele nehotarate...frigul...fasolea, placinta de dovleac, nuca de cocos, strugurii, inghetata...
6. mă tem de…teribil de gheata...de singuratate...de monotonia casa-job-casa-job-casa...in rest am incredere in mine...si stiu ca totul va fi ok...beats me how...
7. aud…muzica din toate...copilul din toti...toate barfele, cu toate ca nu vreau...si mai presus, imi aud pititcii de pe creier...(shht! ai mei stau in gasti :P)
8. îmi pare rău…destul de rar, pentru ca de obicei nu am regrete...totusi, imi pare rau ca am pierdut persoane dragi, prieteni care imi erau apropiati si acum nu prea...
9. îmi plac…persoanele sincere...si cele care nu se limiteaza la banal...provocarile...zilele de vara la mare, cu picioarele in nisip...vantul prin par...jocurile...poiurile mele cu lumini...acordurile muzicii...fotografiile...filmele...imbratisarile...
10. nu sunt…rea...ipocrita...mincinoasa...increzuta...egoista...indiferenta...laudaroasa...genul de om care sa faca 100% munca de birou...adepta jocurilor pe calculator...si in nici un caz nu sunt "blonda"...
11. cânt…mai mereu...in ultima vreme pe Pink Martini...mai nou cu ipodul in urechi pe strada, cand vad ca nu e nimeni prin jur caci mi-e mila de cei care m-ar putea auzi...N-am voce.
12. niciodată…nu am sa mai spun "mai rau nu se poate"...niciodata nu am sa ii inteleg pe cei ce nu au curaj sa faca ce ar vrea sa faca...
13. rar…ma intelege cineva cu adevarat...
14. plâng…cam mult in ultima vreme...de la tristetea din mine si din cei dragi...nu mi-e rusine!
15. sunt confuză…foarte rar...dar de cand am terminat facultatea sunt confuza in privinta urmatorului pas...sistemul Bologna sucks!
16. am nevoie…de iubire...prieteni...incredere...respect...sinceritate...zambete...imbratisari...si uneori de un sut in fund pentru a face un pas inainte...
17. ar trebui…sa exterminam manelele...sa invat sa am rabdare...si sa nu mai existe cuvantul "trebuie". nu il suport!
18. aş putea…sa fac multe...doar sa vreau...

2 comentarii:

  1. Ai in tine o efervescenta pe care nu tre sa o pierzi :) Esti tare !

    semnat ,
    tipa care "te-a agatat" in white horse :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei Rolling Stones girl...nice to have you here....te pup

    RăspundețiȘtergere