joi, 26 martie 2009

acting 23...feeling 17...

ieri am avut parte de cea mai frumoasa dupa amiaza de multa vreme incoace...am ales sa imi petrec ziua cu cineva foart drag mie...de altfel persoana care mi-a furat gandurile de imediat dupa ce a batut primul ceas al lui 2009...
am sa tin minte ziua de ieri ca ziua in care am facut prima mea placinta cu mere...care a iesit delicios de buna...si din care am mancat cu pofta vreo 5 portii...amintindu-mi de copilarie...mama imi facea mereu placinta din aia cu mere...de altfel ea mi-a si spus reteta minune...
ieri am primit multe urari de la oameni la care eu tin mult...si de care imi este foarte dor...si m-am bucurat ca nu m-au uitat si ca ma pastreaza si ei in suflet, chiar daca distanta e considerabila...va multumesc!
ieri am primit cel mai frumos cadou...am primit cel mai minunat colier hand made...am primit o bucata de suflet cu amintiri...am primit o parte din persoana pe care eu o admir si o plac...si recunosc ca mi-a trebuit mult sa nu izbucnesc in plans de emotie...nu mi s-a mai intamplat sa plang de fericire niciodata...dar am avut un episod ciudat anul trecut de ziua mea, cand fetele din camera imi cantau cu zambetul pe buze la multi ani si eu am inceput sa bocesc cu suspine de parca mursie cineva...ei...anul asta mi-a venit sa plang de emotie si de fericire...pentru ca nu ma asteptam sa primesc ceva cadou...eu ma bucur mai mult de prezenta oamenilor, de urari din suflet, de mesaje, de zambete, de imbratisari...mai mult decat de orice cadou...pana la cel de ieri...care m-a dat total peste cap...cu simbolistica si dedicatia lui...
am sa pretuiesc ziua de ieri ca fiind una dintre cele mai linistite zile din ultima vreme...am sa imi amintesc cu zambetul pe buze de mirosul de placinta cu mere si de episoadele din Stan si Bran...precum si de acordurile de Dire Straits...
ieri a plouat cu tunete si fulgere...si cu gheata...si a nins vreo 2 ore incontinuu...dar apoi a iesit soarele...ca dupa o ploaie de vara...pacat ca a fost frig...ieri nici macar toate astea nu mi-au sters zambetul de pe buze...cred ca e pentru prima oara cand de ziua mea nu am fost nici macar putin trista...ieri nimic nu a putut sa ma supere...

so peaceful...
din suflet,
multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu